티스토리 뷰
프로젝트/금융.병원.콜센터
PRISM Improves Call Handling & Incident Response at Nottinghamshire Police
다이나믹소프트 2011. 9. 9. 13:01Nottinghamshire Police Drives Improvements in Call Handling and Incident Response Operations with Software Solution from Lanner Group
'프로젝트 > 금융.병원.콜센터' 카테고리의 다른 글
Excel과 연동된 의료부문의 시뮬레이션 구축사례 (0) | 2011.09.27 |
---|---|
oo은행 고객 콜센터 업무설게 (0) | 2011.09.27 |
Nationwide: A Model of Good Planning (0) | 2011.08.30 |
Call centre success for Derbshire police (0) | 2011.03.16 |
병원업무 시뮬레이션 개발사례 (0) | 2011.03.16 |
최근에 올라온 글
최근에 달린 댓글
- Total
- Today
- Yesterday
TAG
- Process
- Automotive
- 비지니스 프로세스 모델링
- 시뮬레이션 강의
- simulation software
- visionary render
- dynamic soft
- 다이나믹소프트
- cad
- simulation
- WITNESS Simulation
- BPM
- vr4cad
- Witness
- Business Process Modeling
- WITNESS Simulation Dynamicsoft 다이나믹소프트 위트니스 시뮬레이션 강의 Business Process Modeling 비지니스 프로세스 모델링 Discrete Event Simulation Software
- Dynamicsoft
- Business Process Management
- Optimization
- Digital twin
- 시뮬레이션
- 가상현실
- business change
- 위트니스
- digital transformation
- Discrete Event
- VR
- modeling
- virtalis
- 3d
일 | 월 | 화 | 수 | 목 | 금 | 토 |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
글 보관함